به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور- چابهار، طی مراسمی تودیع و معارفه ریاست مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار توسط دکتر بهمنی ریاست محترم موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور انجام شد.
در این مراسم که با حضور دکتر حافظیه معاونت پژوهشی و فناوری موسسه، دکتر قائدنیا معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی، دکتر حسین زاده معاونت ترویج و انتقال یافته ها، دکتر دادگر مشاور رئیس موسسه و مدیر حوزه ریاست، مهندس آذینی مدیر امور اداری و پشتیبانی و مهندس فایضی مدیر حراست موسسه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، دکتر بهمنی ضمن تشکر از زحمات دکتر حسینی، دکتر اژدری را به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور معرفی نمود.
در این مراسم دکتر بهمنی با تاکید به ضرورت تقویت جوانگرایی درعرصه مدیریت کشور به سابقه تحقیقاتی دکتر اژدری و آشنایی ایشان با مشکلات و فرصت های منطقه اشاره نمود و از مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار به عنوان قطب پژوهشی آبزیان دریایی نام برد که تا کنون فعالیت های تحقیقاتی شاخصی در آن انجام گرفته که منشاء اثرات مثبتی در کشور بوده است.
در ادامه دکتر حسینی ضمن تاکید بر پتانسیل موجود در منطقه به بیان فعالیت های انجام گرفته در مدت مسئولیت خود و ارتباط و همکاری با سایر دستگاه های بخش اجرا به خصوص اداره کل شیلات اشاره نمود.
در ادامه دکتر اژدری ضمن تشکر از اعتماد ریاست موسسه به جهت انتخاب ایشان به عنوان رئیس مرکز، ضمن تاکید بر لزوم همدلی و هم افزایی توام با اخلاق و صداقت ابراز امیدواری کرد با حضور چندین محقق جدید در بخش های مختلف مرکز و تلفیق تجربه و دانش روز ، با خرد جمعی کارهای بزرگی را در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین و به اجرا رسانده، اگر چه پژوهش های در دست اجرا به قوت خویش ادامه خواهد داشت.
دکتر اژدری رساندن نتایج پژوهشهای انجام شده، دستاورد ها و زحمات ‌محققین و زحمت‌کشان قبلی به جامعه هدف یا بهره‌بردار که از آن به نام ترویج یاد می شود را رسالت مهمی دانست که به یاری پروردگار به موازات فعالیت های پژوهشی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
در پایان حاضرین در جلسه ضمن قدردانی از زحمات دکتر حسینی،برای دکتر اژدری آرزوی موفقیت کردند.