آقای دکتر اژدری، ریاست محترم مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار در روز یکشنبه 99/3/25 در مراسمی که در محل سازمان جهاد كشاورزي استان و با حضور معاون توسعه مديريت و منابع ومدير كل امور استان‌هاي وزارت جهادكشاورزي، معاون استاندار وجمعي از معاونين و مديران ستادي وابسته اين سازمان جهت تودیع ومعارفه رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان سيستان وبلوچستان برگزار گردید شرکت نمود.
ایشان همچنین در جلسه ای جداگانه با مهندس اولیائی ، مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان ملاقات کرده و نحوه همکاری و تعامل با ان اداره کل در خصوص امکان تدوین استاندارهای جدید بویژه در حوزه پرورش ماهی در قفس و ظرفیت بالقوه موجود در این مرکز در خصوص مهارت آموزی کارآموزان آن اداره کل در کارگاه آبزی پروری چند منظوره مرکز را اعلام نمودند.
دکتر اژدری در روز دوشنبه 99/3/26 در جلسه شورای هماهنگی سازمان و دستگاه های تابعه جهاد کشاورزی با تبریک به ریاست جدید جهاد کشاورزی استان، عملکرد سال 98 مرکز چابهار را ارایه و ضمن اعلام برنامه پژوهشی سال 99 مرکز به اختصار، درخواست همکاری استانی را از ایشان مطالبه نمودند.
ایشان همچنین در دیدار استانی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، دکتر عرب اول، درخواست اعتبار تملکی و پژوهشی از بودجه استانی در قالب برنامه پژوهشی 99 را ارایه نمود و مقرر گردید در قالب مکاتبات جداگانه به ریاست محترم آن سازمان، اعتبار تملکی برای تعمیر و تجهیز و عناوین پژوهشی مورد تایید اداره کل شیلات فراساحلی استان (چابهار) درخواست گردد.
همچنین پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهش تولید باید تغییر محسوس در زندگی مردم ایجاد کند، نشست هایی بین دکتر اژدری ریاست محترم مرکز تحقیقات چابهار و آقای مهندس جمالزهی مدیر کل توسعه روستایی استانداری به منظور انتقال نتایج پژوهش های انجام شده در قالب مشاغل مهارتی شیلاتی با قابلیت اجرای خانگی و طرح های خود اشتغالی روستایی در چند ماه گذشته برگزار گردید. در همین راستا در این سفر برنامه تنظیمی توسط آقای دکتر اژدری برای ایشان تشریح گردید، ایشان ضمن استقبال از طرح های پیشنهادی موافقت نمودند که برنامه مد نظر در یک نشست با حضور فرماندارمحترم چابهار و دهیاران در چابهار ارایه گردد و پروژه استخراجی از برنامه با تامین اعتبار از سوی آن اداره توسط این مرکز اجرایی گردد.
دیدار با رئیس پارک و علم و فناوری استان از دیگر ملاقات های دکتر اژدری در این سفر بود که جناب آقای دکتر شهیکی رئیس پارک علم و فناوری درخواست همکاری در ایجاد بخش شیلاتی پارک در چابهار با همکاری این مرکز را ارائه نمود که آقای دکتر اژدری ضمن اعلام همکاری بیان داشت که مسوولین پارک در اولین فرصت بازدیدی از امکانات کارگاه آبزی پروری چند منظوره و آزمایشگاههای مرکز داشته و با تنظیم تفاهم نامه همکاری، اقدامات بعدی از سوی دو ارگان پیگیری و اجرایی شود. بازدید از مرکز توسعه کسب و کارهای روستایی و کشاورزی (مرکز رشد) واقع در مرکز آموزش کشاورزی و منابع طبیعی شهید خیابانیان از دیگر اقدامات سفر استانی رئیس مرکز بوده است که طی این بازدید از فعالیت کارگاه های تولید قارچ گانودرما ، پرورش و تکثیر زالوی طبی ، نساجی ، تکثیر و پرورش ماهیان زینتی و ... که الگوی تولید دانش محور در حوزه روستایی و کشاورزی است در مورد زمینه های همکاری در ایجاد مرکز رشد شیلاتی با فعالیت در حوزه دریایی برای متقاضیان روستایی سواحل مکران مطابق ضوابط و قوانین همکاری بین مراکز آموزشی و پژوهشی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی با دکتر فاضلی رستم پور و معاونین ایشان بحث و مذاکره کردند.