به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار، مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی تاسوعای حسینی چابهار همزمان با سالگرد وقوع این حادثه تروریستی و با حضور ریاست مرکز ، معاونین و همکاران این شهید بزرگوار در سالن جلسات مرکز برگزار شد.
در این مراسم پس از تلاوت کلام الله مجید، قرائت فاتحه جهت شادی روح شهدای عزیز انجام گرفت و در ادامه مراسم دکتر اژدری در بیاناتی به جایگاه رفیع شهدا به خصوص شهدای مظلوم حادثه تروریستی چابهار اشاره نمود، ایشان همچنین اظهار داشت شهیدان با گذشت از جانشان به ما طریق زندگی و پیدا کردن مسیر خدمت را نشان دادند.
گفتنی است حادثه تروریستی چابهار در تاسوعای حسینی سال 89 رخ داد که در این حادثه تعدادی از هموطنانمان شهید و زخمی شدند. مهندس شهيد علي رضاخواه در سال۱۳48 در شهرستان لنگرود استان گیلان متولد شد. وی به عنوان كارشناس مركز تحقيقات شيلات چابهار در استان سيستان‌و‌بلوچستان مشغول خدمت بود. شهيد علي رضاخواه در طي حادثه تروريستي تاسوعاي حسيني در چابهار به درجه رفيع شهادت نائل شد. وی در زمان شهادت متاهل و داراي سه فرزند بود. شهید رضاخواه از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز بود. پيكر شهید بنا به وصيتش در گلزار شهداي شهرستان لنگرود در جوار همرزمان شهيدش به خاك سپرده شد.
<<روحشان شاد، یادشان گرامی>>