به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور-چابهار، در تاریخ 2 خرداد سال جاری جلسه ای با حضور ریاست و سایر همکاران محترم همزمان بصورت وبیناری و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات مرکز برگزار گردید . در این جلسه رییس محترم مرکز آقای دکتر اشکان اژدری در ابتدا به نیابت از رییس محترم موسسه جناب آقای دکتر بهمنی به تقدیر وتشکر از همکاران محترم حوزه پشتیبانی آقایان رجب پور، امیریان و هوت و همچنین آقای دلوکیان مسوول محترم روابط عمومی (با کسب رتبه سوم در بین مراکز و پژوهشکده های موسسه از لحاظ عملکرد) پرداخته و به رسم یادبود لوح سپاس به امضای ریاست محترم موسسه به آنها تقدیم شد . در ادامه ایشان به تقدیر از  عملکرد حوزه پژوهشی مرکز پرداخته و خواستار همکاری و توجه بیشتردر ایجاد فضای فکری، انگیزه و جذبدرآمد ازبخش خصوصی شدند و اهمیت پرداختن به تولید دانش فنی جهت ارایه بهمتقاضیان سرمایه گذاری در حوزه ایجاد زنجیره ارزش تون ماهیان و آبزیان غیرماکول و پرورش سایر ابزیان رایادآور شدند، با توجه به عملکرد قابل توجه همکاران مرکز در امور ترویجی فعالیت بیشتر با عنایت به اینکه سال مزین به شعار «تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی» است را خواستار شدند. همچنین ارایه گزارش نتایج فعالیت ها به مسوول حراست و هماهنگی و همدلی بیشتر محققین و همکاران پشتیبانی را تاکید فرمودند. به منظور استفاده بیشتر از  منابع مقرر شد همکاران در زمینه تخصصی خود با همکاران سایر مراکز و پژوهشکده ها در تماس مستقیم باشند و هماهنگی ها با بخش های ستادی را داشته باشند .

همچنین ایشان پرسنل مرکز را به همکاری و همدلی بیشتر به منظور جبران کمبود نیرو و پیشبرد امور و صرفه جویی سفارش کرده و هماهنگی بیشتر بویژه در زمان دورکاری همکاران را متذکر شدند.با توجه به مشکلات موجود در مصرف برق  همکاران را به کاهش مصرف برق  ترغیب کرده و انتظار بهره وری و استفاده بهینه از زمان و امکانات کم را داشتند .

در آخر از معاونت محترم پژوهشی خواستار ایجاد اتاق فکر ، توصیه موکد ریاست محترم موسسه در جلسه شورای مدیران و همکاری  محققین محترم در طرح ایده های نوآورانه و کاربردی  و ارایه گزارش های تحلیلی در حوزه تخصصی خود را خواستار شدند.